Kotimainen valinta keittiöösi -kampanja näkyy lentokentällä ja Finlandia-hiihdossa

Festivon ulkomainonta kirittää tänä vuonna Finlandia-hiihdon hiihtäjiä ja ulkomainontaa nähdään myös Helsinki-Vantaan lentokentällä.

– Viikko kahdeksan on hyvä ajankohta näkyä Helsinki-Vantaalla, sillä matkustajamäärät ovat korkeita, kun Uudellamaalla vietetään talvilomaa, Festivo-Porkka Groupin markkinointipäällikkö Noora Englund sanoo.

Kaikkiaan kampanja tavoittaa Clear Channelin mukaan Helsinki-Vantaalla jopa 1,6 miljoonaa lomailijaa. Festivon mainontaa näkyy seitsemällä eri mainospinnalla viikon ajan.

Englundin mukaan 50-vuotisjuhlaansa viettävä Finlandia-hiihto on Festivolle luonteva paikka olla esillä.

– Finlandia hiihdetään Lahden ja Hollolan maastoissa, ja Hollolan tehtaamme on itse asiassa aika lähellä kilpalatua. Meillä on myös läheinen suhde hiihtoon, sillä iloksemme olympiavoittaja Sami Jauhojärvi on yksi yhteistyökumppaneistamme.

Tänä vuonna hiihtäjiä on helmikuun puoliväliin mennessä ilmoittautunut mukana noin 4 000.

Perinteikäs Finlandia-hiihto järjestetään vuosittain helmikuussa Lahden ja Hollolan maastoissa.

Helsinki-Vantaan lentokentällä pyörii tämän viikon Kotimainen valinta keittiöösi -ulkomainoskampanja.